Kategoria: Social Media
Slow Marketing a reklama na Facebooku i Instagramie
Cena regularna: 179 zł
Pisząc tego e-booka, myślałam o wszystkich właścicielkach firm, freelancerkach i marketerkach, które nie czują się dobrze w agresywnej sprzedaży i chcą działać w zgodzie ze swoim biznesem. O takich osobach, jak Ty 💜
✅ Nauczysz się myślenia o kampaniach reklamowych w rytmie slow i wysuwania na pierwszy plan potrzeb odbiorców w taki sposób, aby na nie odpowiadać i zachęcać do zakupu!
✅ Krok po kroku przeprowadzę Cię przez wszystkie etapy lejka marketingowego i podpowiem, jakie treści najlepiej wykorzystać na każdym z nich.
✅ Stworzysz plan swojej pierwszej kampanii reklamowej gotowej do wdrożenia. Pomogą Ci w tym przygotowane przeze mnie ćwiczenia.
✅ Pokażę Ci, jak świadomie sprzedawać i tworzyć relacje z klientami. Dowiesz się, jak połączyć różne podejścia w systemie reklamowym Meta Ads.
✅ Poznasz podstawy planowania strategicznych kampanii reklamowych. Przekonasz się, że nie musisz się bać Managera Reklam — trzeba go zrozumieć!
Adrianna Promis
Z zawodu tłumaczka j. francuskiego & angielskiego, a z zamiłowania – kreatywna dusza, która przekłada język marketingowy na polski :)
Mam za sobą epizod pracy w audycie finansowym, ale moim powołaniem chyba od zawsze był marketing. Specjalizuję się w płatnych kampaniach reklamowych na Facebooku & Instagramie, prowadzę mentoringi dla właścicielek firm oraz marketerek. Wdrażam reklamy w biznes tak, aby były spójną częścią całego systemu, a nie krzyczącym sloganem: „kup!