Kategoria: Prawo
Konkurs w social mediach. Jak przeprowadzić go zgodnie z prawem
Cena regularna: 97 zł
Konkurs w social mediach. Jak przeprowadzić go zgodnie z prawem to 137 – stronicowy przewodnik, który krok po kroku:
- tłumaczy czym jest konkurs w ujęciu prawnym
- wskazuje o jakich elementach nie można zapominać organizując konkurs
- uczula na najczęstsze błędy występujące podczas jego organizacji
- podpowiada co zawrzeć w regulaminie konkursu
- tłumaczy wymagania formalne i merytoryczne oceny zadania konkursowego
- wskazuje w jaki sposób dokonać wyboru zwycięskiego dzieła
Natalia Stojanowska
Natalia Stojanowska, LL.M
Prawnik biznesowy z uprawnieniami radcy prawnego (PL) oraz adwokata (USA). Wspiera przedsiębiorców, którzy skupiają swoje działania w internecie. Pomaga klientom z zakresu e-commerce, RODO oraz e-marketingu. Założycielka projektu Tu Dział Prawny, gdzie edukuje przedsiębiorców z prawa e-commerce, umów, RODO oraz praw autorskich.