...

Kategoria: Prawo

Konkurs w social mediach. Jak przeprowadzić go zgodnie z prawem

Cena regularna: 97 zł

Konkurs w social mediach. Jak przeprowadzić go zgodnie z prawem to 137 – stronicowy przewodnik, który krok po kroku:

  • tłumaczy czym jest konkurs w ujęciu prawnym
  • wskazuje o jakich elementach nie można zapominać organizując konkurs
  • uczula na najczęstsze błędy występujące podczas jego organizacji
  • podpowiada co zawrzeć w regulaminie konkursu
  • tłumaczy wymagania formalne i merytoryczne oceny zadania konkursowego
  • wskazuje w jaki sposób dokonać wyboru zwycięskiego dzieła

Natalia Stojanowska

Natalia Stojanowska, LL.M
Prawnik biznesowy z uprawnieniami radcy prawnego (PL) oraz adwokata (USA). Wspiera przedsiębiorców, którzy skupiają swoje działania w internecie. Pomaga klientom z zakresu e-commerce, RODO oraz e-marketingu.  Założycielka projektu Tu Dział Prawny, gdzie edukuje przedsiębiorców z prawa e-commerce, umów, RODO oraz praw autorskich. 

Scroll to Top

Kolejny pakiet już wkrótce

Do startu, gotowi… szykujemy kolejny, odlotowy pakiet! Zapisz się na listę zainteresowanych, aby na pewno nie przegapić startu!

Informacje o tym, jak zbieramy przetwarzamy Twoje dane znajdziesz w Polityce prywatności.